Tootegrupid

ESTO järelmaks – ei soovi maksta kogu summat korraga? Maksa osamaksete kaupa!

 

 

Ostutingimused

 Veebipoe Bathroom.ee omanik on OÜ Planario (registrikood 14084360), asukohaga Maleva 2L. Tallinn 11711

 E-poe tingimused

1. Käesolevad Bathroom.ee e-poe tingimused (edaspidi nimetatud tingimused) kehtivad kõikide isikute suhtes (edaspidi ostja või tarbija), kes kasutavad www.bathroom.ee veebiaadressil olevat e-poodi, tellivad e-poest kaupu, sealhulgas sõlmides e-poest kauba ostmiseks ostu- müügilepingu (edaspidi müügileping).
2. Tingimuste aktsepteerimisega kinnitab ostja, et ta on tingimustega tutvunud, nendega nõus ja täidab neid.

Andmete kaitse ja töötlemise põhimõtted
 
1. Lähtudes kehtivatest õigusaktidest on Bathroom.ee-l ostja nõusolekuta õigus töödelda andmeid (sh isikuandmeid) ulatuses, mis on vajalik e-poe kasutamiseks.
2. Muuhulgas on eeltoodust tulenevalt bathroom.ee-l eraldiseisva nõusolekuta õigus:
  • saata ostjale bathroom.ee e-poe teenuste kasutamisega seonduvaid teateid, mille saatmine on e-poe kasutajate turvalisuse huvides;
  • säilitada ostjate paremaks teenindamiseks ja tehingute tõendamiseks bathroom.ee e-poodi sisseloginud ostja tellimuste andmed, sh mõistliku tähtaja jooksul ka nende tellimuste kohta, mida ostja sessiooni käigus ei lõpetanud.

Kõiki Bathroom.ee internetipoe külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks tehtud kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot. Planario OÜ ei avalda teatavaks saanud kliendiandmeid kolmandatele osapooltele, soovi korral on kliendil õigus nõuda oma andmete kustutamist Bathroom.ee internetipoe andmebaasist. Krüpteeritud andmesidekanal pankadega tagab ostu sooritaja isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse.

Ostuprotsess

1. Bathroom.ee e-poest on võimalik osta neid kaupu, mille juures on link „Lisa korvi“. Kauba hind ja kauba saadavus võivad jooksvalt muutuda. Eeldatav tarneaeg on märgitud iga toote juurde.
2. Vastavalt Eesti Vabariigi seadusele on e-poel õigus nõuda kaupade eest 100% ettemaksu.
3. Kauba tellimiseks tuleb sobiva toote juures vajutada"lisa korvi" nupule
4. Ostukorvi lehel saab soovi korral muuta tellimuse sisu (lisada tooteid või korrigeerida koguseid). Kui tellimus ja kontaktandmed on korrektselt täidetud, transpordiviis valitud ning tingimustega nõustutud võib alustada maksmist.

E-poes saab kauba eest tasuda pangaülekandega, pangalinki kasutades või järelmaksuga.
Kaardimakseks sobib Visa, MasterCardi või Maestro kaart. Järelmaksu pakub ESTO AS.
Pärast tellimuse vormistamist saadetakse teie e-postile tellimuse kinnitus.

E-poes esitatud tellimused vaadatakse läbi samal päeval ning vajadusel võetakse kliendiga ühendust hiljemalt järgmisel tööpäeval peale tellimuse vormistamist, kinnitatakse tellimus, vajadusel täpsustakse tarne-tingimused, -aeg ja -koht.

Kaup tarnitakse tellimisel sisestatud aadressile kokkulepitud ajal.

Bathroom.ee-l on õigus e-poe vahendusel sõlmitud müügilepingust sanktsioonideta taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata alljärgnevatel juhtudel:

  • Kaup on laost otsa saanud või tootmine lõpetatud;
  • Kauba hinda või omadusi on e-poes valesti kuvatud süsteemivea tõttu.

Juhul, kui Bathroom.ee-l ei ole võimalik tellimust täita, võtab meie esindaja ostjaga ühendust ning pakutakse kliendile  asendustoodet või (ostja soovil) tagastatakse tasutud summa. Kokkuleppel on võimalik müüjapoolne osaline raha tagasimakse või  ostjapoolne raha juurdemakse, vastavalt asendustoote kehtivale müügihinnale.

Hinnainfo

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Kliendil on võimalik valida kas hinnad kuvatakse poes käibemaksuga või käibemaksuta. Alla 250EUR ostu korral lisandub tasu kauba kohaletoimetamise eest. Erandina on Tallinnas tasulise transpordi piiriks 150EUR ehk üle 150EUR ostude puhul on kliendile transport tasuta. 

Transport

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning valitud kättetoimetamise viisist ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-3 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 3-10 tööpäeva jooksul. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 120 kalendripäeva jooksul. 

Taganemisõigus

1. Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
2. Ostetud kaup ei kuulu tagastamisele, kui kaup on spetsiaalselt kliendile eritellimuse alusel valmistatud või tellitud. Tagastatav kaup peab olema originaalpakendis ja ei tohi olla kasutatud. 
3. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
4. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
5. Kui kaup on paigaldatud või on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Bathroom.ee-l õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele või keelduda kauba tagasi võtmisest.
6. Kauba tagastamiseks tuleb esitada, vabas vormis, kauba ostmisest taganemise avaldus, ning saata see e-posti aadressile info@bathroom.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
7. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
8. Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
9. Bathroom.ee tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
10. Bathroom.ee võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud.
11. Kui ostja on sõnaselgelt valinud Bathroom.ee pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Bathroom.ee tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
12. Bathroom.ee-l on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
 

Pretensioonide esitamine

1. Pretensioonide esitamise aeg on 2 aastat alates toote üleandmisest. Juriidiliste isikute puhul lähtutakse tootjapoolsest garantiiajast.
2. Pretensiooni esitamise korral kannab esimese 6 kuu jooksul kauba üleandmisest kliendile toote parandamisega või asendamisega seotud kulud Bathroom.ee (VÕS §222lg4).
3. Juhul, kui klient esitab pretensiooni hiljem kui 6 kuud(kuni 2 aastat) peale kauba kätte saamist, tuleb kliendil endal tõestada, et tootel on tegemist puudusega(tootmisveaga) ja et puudus eksisteeris toote üleandmise hetkel.
4. Pretensioon peab olema saadetud kahe kuu jooksul peale defekti avastamist. Nimetatud tähtaja möödumisel kaotab klient õiguse nõuda Bathroom.ee-lt toote parandamist või väljavahetamist.
5. Puudusega kauba asendamise korral on Bathroom.ee-l õigus nõuda kliendilt puudusega kauba tagastamist.
6. Pretensiooni alla ei kuulu toote kasutamise õpetamine, reguleerimine, hooldus, puhastus, kaubandusliku väljanägemise taastamine ja selliste vigade kõrvaldamine, mille on põhjustanud kasutamisjuhiste mitte täitmine.
7. Pretensiooni esitamise õigus ei laiene kahjudele, mis on tekkinud transpordil peale toote üleandmist ostjale.
8. Bathroom.ee ei kõrvalda pretensioonide esitamise õiguse ajal ilmnenud puuduseid tasuta, kui see on põhjustatud: 
  • normaalsest kulumisest;
  • ebaõigest kasutamisest või hooldamisest(sealhulgas juhul, kui seadet on remontinud või hooldanud tootja poolt mittevolitatud isik); 
  • välisteguritest;
  • toode ei tööta omaniku süül, ebaõige ekspluateerimise tulemusena, kasutusjuhendi mittejärgimisel või kui defektid tekkisid toote mittehoolikal hoidmisel, hooldamisel või ülekoormamisel.

Pretensiooni esitamise aluseks on ostu tõendav dokument. Pretensioon tuleb saata e-mailiga aadressil info@bathroom.ee Bathroom.ee vastab pretensioonile hiljemalt 14 päeva jooksul. Lisaküsimuste korral palume helistada tööpäevadel E-R kell 9-17 telefonil +372 5139310. 

Alates 15.veebruarist 2016a. on kõikidele tarbijatele üle Euroopa Liidu avatud uus elektrooniline keskkond, mille kaudu on võimalik lahendada e-kauplejatega tekkinud kaebusi. Keskkond kannab nime ODR-platvorm(veebipõhine vaidluste lahendamine) ning asub aadressil http://ec.europa.eu/odr

 

 

TASUTA TRANSPORT TALLINNAS ALATES 150€ TELLIMUSEST
MUJALE EESTIS TASUTA TRANSPORT ALATES 250€ TELLIMUSEST